Presentació de “Casa nostra, casa vostra” a la Facultat d’Educació UB

Serà el 15 de febrer a les 14 hores a l’Aula Magna de l’Edifici del Teatre. El músic Joan Dausà hi interpretarà en directe la cançó “Com plora el Mar”.

La campanya Casa nostra, casa vostra, que reclama l’acollida de les persones refugiades i migrants, es presentarà el dimecres 15 de febrer, a les 14 hores, a l’Aula Magna de l’Edifici del Teatre de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona (Pg. de la Vall d’Hebron, 171).

A l’acte, hi participaran Maria Clapés, d’Open Cultural Center (una organització de voluntariat que porta a terme programes educatius i culturals en camps de refugiats i centres de població refugiada de Grècia); Virgínia Sánchez, de Casa nostra, casa vostra, i el músic Joan Dausà, que oferirà una actuació en directe de la cançó “Com plora el Mar”.

Per assistir a la presentació, cal fer inscripció prèvia aquí.

Casa nostra, casa vostra és una campanya de comunicació que té com a objectiu tornar a posar a primera línia de debat públic l’anomenada “crisi migratòria” que viu la Mediterrània i reclamar a les institucions que definitivament prenguin part de la situació. La iniciativa sorgeix d’un grup de persones de diferents àmbits que, a títol individual i de forma voluntària, hi treballen per aconseguir la sensibilització de les persones que encara no n’estan conscienciades i la mobilització de la societat civil. La Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona, per voluntat de la seva junta, se suma a les activitats de suport i de difusió de la campanya i s’ha adherit al seu manifest.

En l’acte de presentació del dia 15, es recordarà la convocatòria de la manifestació per l’acollida de persones refugiades i migrants #VolemAcollir, que tindrà lloc el dissabte 18 de febrer a les 16 hores des de la plaça Urquinaona de Barcelona.