Recerca per a la Ciutadania Global

La Fundació Solidaritat UB i l’Institut de Desenvolupament Professional-ICE UB desenvolupem projectes de suport als centres educatius de batxillerat per al desenvolupament de treballs de recerca que eduquin en drets humans i ciutadania global.

Aquests projectes posen en relleu les implicacions ètiques de la recerca, així com el paper fonamental del coneixement científic per als drets humans i el desenvolupament sostenible a escala global.

Inclouen activitats per a:

• recercapau-bALUMNAT
    • Tallers de recerca orientats a comprendre els mètodes i criteris de rigor que possibiliten el coneixement científic i a valorar la contribució de la recerca als drets humans i la sostenibilitat global.
    • Assessorament, complementari a la tutoria dels treballs de recerca, que ofereix orientació personalitzada a l’alumnat interessat a enfocar el seu tema de recerca des d’una perspectiva de drets humans i desenvolupament sostenible global.
  • PROFESSORAT: Trobades formatives de durada variable i en diferents formats per proporcionar recursos pràctics per a la tutoria i l’avaluació de treballs de recerca de batxillerat que incideixin en l’educació en drets humans i ciutadania global.

Actualment, es porten a terme els projectes:

Amb anterioritat s’han dut a terme altres iniciatives de suport als centres per a la realització de projectes i activitats d’educació en drets humans i ciutadania global.