La Universitat de Barcelona recapta 870 euros per a la investigació contra el càncer

La recaptació s’ha aconseguit amb la inscripció de 58 persones de la comunitat UB a la cursa “Barcelona En Marxa Contra el Càncer” d’AECC.

Un total de 58 persones de la comunitat UB s’han sumat a l’equip que la Universitat de Barcelona ha organitzat, a través de Voluntariat UB, per a la tercera edició de la cursa “Barcelona En Marxa Contra el Càncer”, impulsada per l’AECC.

Amb una inscripció de 15 € per participant (5 € dels quals els ha abonat la Fundació Solidaritat UB), l’equip UB ha aconseguit recaptar 870 € per a la investigació contra el càncer.

L’esdeveniment s’ha celebrat el diumenge 8 de desembre de 2019 al Parc del Fòrum amb tres distàncies: una cursa de 5 km, una altra de 10 km i una caminada de 2,5 km.

A més dels i les participants, persones voluntàries de la comunitat UB han col·laborat a la cursa mitjançant el suport logístic a l’organització.

Gràcies per sumar-vos a la lluita contra el càncer!