La Universitat de Barcelona fa equip per a la cursa “Barcelona En Marxa Contra el Càncer”

L’esdeveniment, organitzat per l’AECC, tindrà lloc el 8 de desembre de 2019 al Parc del Fòrum. La participació és oberta a tots els públics.

Per sumar-te a l'equip UB, omple aquest formulari.

A través del programa Voluntariat UB de la Fundació Solidaritat UB, la Universitat de Barcelona organitza un equip per participar a la tercera edició de la cursa “Barcelona En Marxa Contra el Càncer”, un esdeveniment impulsat per l’AECC que busca la conscienciació, la solidaritat i la captació de fons per a la investigació contra el càncer.

La prova compta amb tres distàncies: una cursa de 5 km (amb sortida a les 09:30), una altra de 10 km (a les 10:15) i una caminada de 2,5 km (a les 11:15).

Són més de deu comunitats autònomes les que s’han sumat a córrer anualment aquesta cursa, en diferents ciutats, per tal de gaudir de l’esport popular i passar-ho bé a través de la solidaritat.

A Barcelona, la tercera edició de l’esdeveniment tindrà lloc el diumenge 8 de desembre de 2019 al Parc del Fòrum. La participació és oberta a tots els públics; i els menors d’edat poden inscriure’s en qualsevol dels recorreguts de la cursa amb una autorització de la mare, pare o tutor legal.

La inscripció inclou una samarreta tècnica oficial de la cursa, la bossa del corredor i un esmorzar.

Si vols formar part de l’equip de la Universitat de Barcelona, inscriu-te a la cursa, abans del 29 de novembre, a través d’aquest formulari. Les places són limitades i s’atorguen per ordre d’inscripció. El cost de participació a la cursa són 15 €, però la Fundació Solidaritat UB es fa càrrec de 5 € de la inscripció de cada participant.

I si vols contribuir a la causa, però sense córrer, també pots donar suport logístic a l’organització de la cursa a través d’aquest voluntariat.

Corre i col·labora amb l’AECC! Gràcies per sumar-te a la lluita contra el càncer.