Per Sant Jordi, els llibres es transformen en oportunitats per canviar vides

Fins al 3 d’abril, pots donar llibres en bon estat als punts habilitats als CRAI Biblioteques de la UB per a la campanya «Recicla Cultura».

Per setè any consecutiu, a través de Voluntariat UB i en col·laboració amb el CRAI, la Universitat de Barcelona s’uneix a la iniciativa «Recicla Cultura».

Aquesta campanya de la Fundació Servei Solidari promou la donació de llibres perquè altres persones els puguin adquirir a un preu simbòlic per Sant Jordi.

L’objectiu de la iniciativa és finançar els cursos de català, castellà i alfabetització que Servei Solidari duu a terme des de fa tretze anys i que faciliten la integració social de persones nouvingudes a Catalunya.

L’any passat, en el marc d’aquesta campanya i amb l’ajuda de 26 persones voluntàries, la Universitat de Barcelona va col·laborar en la creació de quasi 20 beques per a aquests cursos, a través del reciclatge de 716 llibres amb què es van recaptar 816 euros.

Com hi pots contribuir?

• Fins al 3 d’abril pots donar llibres en bon estat, que ja no vulguis o no necessitis, als punts habilitats als CRAI Biblioteques de la UB. Poden ser novel·les, còmics, assaigs, contes…, adreçats tant a persones adultes com a infants o joves. No s’acceptaran llibres de text ni enciclopèdies.
  • Els dies 20, 21 i 22 d’abril pots adquirir algun o alguns dels llibres recollits, mitjançant un donatiu, a la parada que, amb motiu de la diada de Sant Jordi, s’instal·larà al Pati de Ciències de l’Edifici Històric; i el 23 d’abril, també en pots adquirir a la parada del Campus Mundet.
  • Pots col·laborar com a voluntari o voluntària en la venda solidària dels llibres recollits. Per fer-ho, només t’has d’inscriure en aquesta crida de voluntariat.

Per Sant Jordi, recicla cultura i fes que el teu llibre sigui part d’una història!