La Fundació Solidaritat UB participa a la Fira d’entitats de la Facultat d’Educació

L’organització hi dona a conèixer els programes que coordina en els àmbits de suport a persones refugiades, memòria democràtica, educació per la pau, i voluntariat.

La Fundació Solidaritat UB participa, aquest dimarts, 6 de novembre de 2018, a la Fira d’entitats, associacions, serveis i projectes de la Facultat d’Educació de la UB, que se celebra a l’espai del davant de la cafeteria del Campus Mundet, de 12 a 18 hores.

A la Fira hi col·laboren les diferents entitats de la Universitat de Barcelona, s’hi presenten els diversos projectes vinculats a la Facultat d’Educació, i també es compta amb la presència de les associacions i serveis tant de la UB com de la Facultat.

Cada entitat, servei, projecte i associació té el seu espai per fer visible la seva activitat i donar-se a conèixer entre la comunitat universitària.

Des de la Fundació Solidaritat UB, s’ha proporcionat informació sobre el Programa de suport de la Universitat de Barcelona a persones refugiades i provinents de zones en conflicte, l’Observatori Europeu de Memòries (EUROM) i el Programa PAULA d’educació per la pau, els drets humans i la ciutadania global.

Així mateix, s’han difós les crides de voluntariat gestionades per Voluntariat UB i s’han mostrat algunes de les publicacions editades per la Fundació.