Els equips de la UB per a la Magic Line organitzen activitats solidàries per assolir el seu repte

El 15 de febrer ofereixen un esmorzar solidari, de 10 a 12 h, al Pati de Ciències de l’Edifici Històric. El 20 de febrer, a les 19 h al Paranimf, celebren un concert solidari amb les corals Gaudium i La Flama.

Cinc equips de la Universitat de Barcelona per a la Magic Line de Sant Joan de Déu organitzen, aquest mes de febrer, diverses activitats solidàries per recaptar fons per a programes adreçats a persones en situació vulnerable.

ESMORZAR SOLIDARI
🗓 Divendres 15 de febrer
De 10 a 12 hores
📍 Pati de Ciències, Edifici Històric UB (Gran Via de les Corts Catalanes, 585)
👉Membres de la comunitat universitària faran les seves millors receptes per degustar (pastís de pastanaga, cargols de Nocilla, palmeretes, galetes de plàtan, pastís de xocolata, pastís integral, galetes de mantega, torrijas, pasta fullada farcida…). També hi haurà bikinis, sucs, cafè i llet.

CONCERT SOLIDARI
🗓 Dimecres 20 de febrer
19 hores
📍 Paranimf, Edifici Històric UB (Gran Via de les Corts Catalanes, 585)
👉Concert a càrrec de la Coral Gaudium de la Universitat de l’Experiència i de la Coral La Flama.

Abans de la caminada solidària Magic Line, que serà el proper diumenge 24 de febrer, els equips s’han marcat un repte econòmic i han d’organitzar activitats solidàries per aconseguir-lo.

Els fons recaptats es destinaran íntegrament a finançar programes socials, de diferents centres de Sant Joan de Déu i entitats properes, adreçats a persones en situació de vulnerabilitat.

Per organitzar les activitats, els equips Dones UB, Inmuno en marxa, Faig 15, Camina UB, Camina UB Esports i UB School of Economics compten amb el suport de Voluntariat UB.

En l’edició anterior de la Magic Line, els equips de la Universitat de Barcelona van recaptar més de 4.000 €.