S’acosta la XII campanya de recollida de joguines a la UB

La campanya es durà a terme del 17 al 19 de desembre als punts que s’habilitaran a totes les administracions de centre de la Universitat.

El Vicerectorat d’Igualtat i Acció Social, juntament amb la Fundació Solidaritat UB i Creu Roja Joventut, organitza la dotzena edició de la campanya de recollida de joguines a la UB.

Enguany, la campanya es durà a terme del 17 al 19 de desembre als punts que s’habilitaran a totes les administracions de centre de la Universitat.

Des de Creu Roja Joventut es demana que les joguines siguin noves, educatives, no sexistes ni tampoc bèl·liques, i que fomentin el joc cooperatiu i col·lectiu. S’han de portar sense embolicar.

Les edicions anteriors de la iniciativa es van tancar amb una forta participació dels membres de la comunitat universitària i amb un gran nombre de joguines recollides, que es van repartir, a través de Creu Roja Joventut, entre famílies sense recursos.

Entre els dies 20 i 21 de desembre, Creu Roja Joventut s’endurà les joguines que s’hagin recollit a la UB.