La recaptació de la Panera solidària es destinarà a un projecte per a infants amb paràlisi cerebral

Fins al dia 14 de desembre, tots els membres de la comunitat UB poden comprar tantes participacions de 2 euros com vulguin.

Com cada any per aquestes dates, la Universitat de Barcelona convida tota la comunitat universitària a participar en el sorteig de la Panera solidària per recaptar com més diners millor i destinar-los íntegrament a l’Obra Social Sant Joan de Déu.

Enguany, la recaptació es destinarà específicament a un projecte que té l’objectiu de millorar el diagnòstic i la rehabilitació dels infants amb paràlisi cerebral, liderat per Mercedes Serrano Gimaré, neuròloga pediàtrica i investigadora experta en malalties rares a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona i el CIBER de Malalties Rares.

Aquest any hi ha dos lots en joc: la Panera Tió i la Panera Galet, valorades en més de 3.000 euros cadascuna. Els regals que conformen cada lot són molt diversos i inclouen, per exemple, entrades per a alguns espectacles culturals, a més d’una experiència gastronòmica, cursos d’idiomes gratuïts, subscripcions a publicacions (com Sàpiens) o a clubs (com el TR3SC), i fins i tot un viatge gratuït d’anada i tornada a les illes Balears, entre molts d’altres.

Fins al dia 14 de desembre, tots els membres de la comunitat UB poden comprar tantes participacions de 2 euros com vulguin (fins a cinc en cada operació). El dilluns 17 es farà el sorteig, i el lliurament de premis a les dues persones guanyadores serà el dimecres 19 de desembre.

[ Notícia original: Universitat de Barcelona ]