Una exposició mostra recerques d’estudiants de batxillerat sobre el conflicte a Síria

En el marc de la Setmana d’Accions Educatives pel Dret a Migrar, la mostra presenta al vestíbul de l’INS Vila de Gràcia de Barcelona investigacions realitzades i propostes de recerca al voltant d’aquesta temàtica.

img-20161212-wa0004Molts i moltes estudiants de batxillerat es fan preguntes sobre el conflicte que actualment assola Síria; un conflicte que està obligant milers de persones a buscar refugi, entre altres llocs, a Europa.

Alguns d’aquests estudiants converteixen el conflicte i la crisi humanitària que se’n deriva en tema del seu treball de recerca de batxillerat: ho investiguen, i les seves investigacions (fetes amb rigor científic) ja estan aportant contingut socialment rellevant.

En el marc de la Setmana d’Accions Educatives pel Dret a Migrar, l’àrea d’Educació per la Pau i la Ciutadania Global de la Fundació Solidaritat UB s’ha basat en tres d’aquests treballs de recerca sobre Síria per editar una exposició, exhibida fins al 18 de desembre a l’INS Vila de Gràcia de Barcelona, que mostra investigacions fetes i propostes de recerca que es poden realitzar al voltant d’aquesta temàtica. L’exposició s’ha realitzat en el marc del programa Recerca per la Ciutadania Global, que compta amb el suport de la Direcció de Relacions Internacionals i Cooperació de l’Ajuntament de Barcelona

Si estàs fent o tutoritzant un treball de recerca de batxillerat sobre Síria, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través de recercapau@ub.edu per editar material que serveixi per a la difusió de la situació de les persones sirianes refugiades. Si et planteges fer una recerca sobre aquest tema, aquí trobes fonts d’informació per començar.