Un te a la menta amb Salwa El Gharbi

L’acte tindrà lloc el dilluns 25 de març, a les 18:30 hores, a la Biblioteca Zona Nord del districte barceloní de Nou Barris.

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, i en el marc del programa d’intervenció socioeducativa que la Universitat de Barcelona desenvolupa des del 2014 al barri de Torre Baró, la Fundació Solidaritat UB i la Biblioteca Zona Nord organitzen, un any més, l’acte “Un te a la menta amb…”.

Enguany, la dona convidada és Salwa El Gharbi, diputada al Parlament de Catalunya i presidenta de Tamettut – Associació de Dones Amazigues. Consultora i formadora, experta en immigració i gestió de la diversitat, El Gharbi és responsable de l’àmbit de la Dona a l’Assemblea Mundial Amaziga.

“Un te a la menta amb… Salwa El Gharbi” se celebrarà el proper dilluns 25 de març, a les 18:30 hores, a la Biblioteca Zona Nord (c/ Vallcivera, 3 bis, de Barcelona). Després de la intervenció d’El Gharbi, tindrà lloc una trobada distesa amb te i pastes que preparen les veïnes del barri de Torre Baró.

Aquest és l’últim acte de reivindicació del Dia Internacional de les Dones inclòs dins de la programació d’activitats de la Universitat de Barcelona.