Un te a la menta amb María-Milagros Rivera Garretas

L’acte tindrà lloc el dilluns 23 de març, a les 18:30 hores, a la Biblioteca Zona Nord del districte barceloní de Nou Barris.

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, i en el marc del Programa d’intervenció socioeducativa que la Universitat de Barcelona desenvolupa des del 2014 al barri de Torre Baró, la Fundació Solidaritat UB i la Biblioteca Zona Nord organitzen, un any més, l’acte “Un te a la menta amb…”, d’entrada lliure i places limitades.

Enguany, la dona convidada és María-Milagros Rivera Garretas, mare, àvia, mestressa de casa seva, escriptora i catedràtica emèrita de la Universitat de Barcelona; i hi presentarà el seu darrer llibre: Sor Juana Inés de la Cruz. Mujeres que no son de este mundo (Sabina Editorial, 2019).

“Un te a la menta amb… María-Milagros Rivera Garretas” se celebrarà el proper dilluns 23 de març, a les 18:30 hores, a la Biblioteca Zona Nord (c/ Vallcivera, 3 bis, de Barcelona). Després de la intervenció de Rivera, les persones assistents podran compartir un te a la menta que preparen les veïnes del barri de Torre Baró.