L’exposició «Treball digne?» de Sindicalistes Solidaris s’instal·larà al Casal de Barri de Torre Baró

En el marc de la mostra, el 18 de març, el Punt de Defensa de Drets Laborals de Nou Barris – Barcelona Activa oferirà una xerrada sobre drets laborals.

🗓 DATES: Del 2 al 19 de març de 2020
HORES: Feiners, de 9 a 14 i de 17 a 21 h
📍 LLOC: Casal de Barri de Torre Baró
(Avinguda Escolapi Càncer 5, Barcelona)

La Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona i el Casal de Barri de Torre Baró organitzen l’exhibició de la mostra «Treball digne?», de Sindicalistes Solidaris – Unió General de Treballadors (UGT), del 2 al 19 de març de 2020, a l’esmentat Casal de Barri de Torre Baró (Avinguda Escolapi Càncer 5, Barcelona).

L’activitat es duu a terme en el marc del Programa d’intervenció socioeducativa que Solidaritat UB desenvolupa a la zona nord del districte de Nou Barris. Aquest programa inclou, d’una banda, la gestió de l’edifici Eucaliptus, amb 22 habitatges socials, i, d’altra banda, l’organització d’activitats de caràcter socioeducatiu amb la finalitat de dinamitzar la vida cultural i associativa de la zona.

L’exposició «Treball digne?» busca difondre què és el treball digne i les seves dimensions. També ofereix una visió de col·lectius especialment vulnerables, com les dones i els infants, i de sectors productius de casa nostra que pateixen especialment la manca de garanties d’un treball digne. Així mateix, la mostra inclou visions de persones que viuen en indrets on Sindicalistes Solidaris duen a terme projectes de cooperació.

En la línia del Programa socioeducatiu de la UB i coincidint amb l’exhibició de la mostra, el Punt de Defensa de Drets Laborals de Nou Barris – Barcelona Activa oferirà la xerrada-col·loqui «Per un treball digne, coneix els teus drets laborals», que tindrà lloc el dimecres 18 de març a les 17:30 al Casal de Barri de Torre Baró.