TARDOR SOLIDÀRIA. CAMPANYA DE RECOLLIDA D’ALIMENTS A LA UB

Organitza: Comissionat per a Societat i Envelliment de la UB

tardor-solidaria-2011Amb motiu del Dia Mundial de l’Alimentació (16 d’octubre), la Universitat de Barcelona i la Fundació Banc dels Aliments de Barcelona unim esforços per aportar recursos a persones del nostre entorn que en aquests moments estan necessitades.

El Banc dels Aliments està ajudant aproximadament a 110.000 persones de Barcelona i província que tenen necessitats alimentàries, i el nombre de persones no para de créixer. “1 de cada 5 catalans és pobre”.

ENS AJUDES? La campanya de recollida d’aliments tindrà lloc els dies del 18, 19 i 20 d’octubre. Si vols fer de voluntari/a a la teva facultat o centre, demana informació mitjançant el correu voluntariat@ub.edu o per tel. 934 031 396 (matins).

Horari: segons disponibilitat dels voluntaris

Lloc: dins dels edificis de la UB

La col·laboració, que es farà en parelles de voluntaris o petits grups, consisteix a facilitar informació de la campanya, de l’existència del banc d’aliments i de quins aliments son més necessaris.

Els aliments, que preferentment han de ser oli, pasta, arròs, llegums secs i conserves de peix, es podran deixar en els punts de recollida que s’hauran habilitat a totes les facultats, així com a l’IL3 i al Campus de l’Alimentació. A més, qui ho prefereixi podrà fer les donacions en línia, mitjançant aquest enllaç.