SANT FELIU DE LLOBREGAT CELEBRA LES VIII JORNADES SOBRE DRETS HUMANS A LA CIUTAT

Hi intervindran la vicerectora d’Administració i Organització de la Universitat de Barcelona, Carme Panchón; el professor titular de Dret Internacional i Relacions Internacionals Jaume Saura, i el grup d’investigació Copolis.

jornades-drets-humansLa Universitat Social Lliure Autogestionada, l’Ateneu Santfeliuenc i l’Associació per al Foment de l’Amistat entre els Pobles (AFAP) organitzen, del 8 al 10 de novembre de 2016 a l’Aula de Cultura de l’Ateneu Santfeliuenc (c/ Vidal i Ribas 25 de Sant Feliu de Llobregat) les VIII Jornades sobre drets humans a la ciutat, amb el títol “La ciutat i el dret a la igualtat d’oportunitats per a la ciutadania”.

En el primer dia de les jornades, el dimarts 8 de novembre a les 19 hores, està prevista la conferència “Les cares de l’exclusió: una aproximació a la realitat catalana” a càrrec de Jaume Saura, adjunt al Síndic de Greuges de Catalunya i professor titular de Dret Internacional i Relacions Internacionals de la Universitat de Barcelona.

El dimecres dia 9, també a les 19 hores, les jornades acolliran la conferència “La ciutat inclusiva, generadora de drets i igualtat d’oportunitats”, que oferirà la Dra. Carme Panchón, vicerectora d’Administració i Organització de la Universitat de Barcelona.

La cloenda de les jornades, el dijous 10 de novembre a les 19 hores, consistirà en la taula rodona “El compromís cívic i social en la lluita per la igualtat”, que comptarà amb la Fundació ECOM, la Plataforma contra el TTIP, el grup d’investigació Copolis i Solidança.

Les jornades se celebren en conveni amb l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat i amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Hi col·laboren la Diputació de Barcelona i el Consell Solidari.