La Universitat de Barcelona acull una conferència de l’expert en estudis de l’Holocaust Michael Berenbaum

Serà el 4 de desembre a les 18:30 hores a la Sala de Professorat de la Facultat de Filologia (Edifici Josep Carner, c/ Aribau 2, 5a planta). Es comptarà amb servei de traducció simultània. Inscripció gratuïta aquí.

Convidat per l’Observatori Europeu de Memòries (EUROM) de la Fundació Solidaritat UB, Michael Berenbaum farà una conferència a la Universitat de Barcelona amb motiu de l’estrena mundial de l’exposició “Auschwitz“, que s’inaugurarà l’1 de desembre al Centre d’Exposicions Arte Canal de Madrid. Serà el 4 de desembre a les 18:30 hores a la Sala de Professorat de l’Edifici Josep Carner (c/ Aribau 2, 5a planta).

Inscripció gratuïta aquí.

Expert en estudis de l’Holocaust, Berenbaum va ser director adjunt de la Comissió sobre l’Holocaust del president Jimmy Carter (1979-1980), director de projectes del Museu Memorial de l’Holocaust dels Estats Units (USHMM) (1988-1993) i director de l’Institut de Recerca de l’Holocaust de l’USHMM (1993-1997). De 1997 a 1999 va ser el president i CEO de la Fundació d’Història Visual dels Supervivents de la Shoah, creada per Steven Spielberg. Actualment és comissari de l’exposició “Auschwitz” i director de l’Institut Sigi Ziering (Explorant les implicacions ètiques i religioses de l’Holocaust) i del Grup Berenbaum.