DOCUMENTAL I COL·LOQUI AMB LAS ABUELAS DE PLAZA DE MAYO

L’activitat, que tindrà lloc el 9 d’octubre a les 11h a l’Edifici Històric, s’emmarca en la Tardor Solidària de la UB.

La història d’en Martín, que va néixer durant la dictadura militar argentina, mentre la seva mare estava segrestada per les forces militars al “Pou de Banfield”, és el fil conductor del documental “Hermanos de Sangre. La búsqueda continúa”, que es projectarà el 9 d’octubre del 2015, a les 11h, a l’Aula Capella de la Universitat de Barcelona.

La projecció s’acompanyarà d’un col·loqui amb Delia Giovanola de Califano, cofundadora d’Abuelas de Plaza de Mayo, i Martín Ernesto Mozé, realitzador audiovisual i membre de l’organització de drets humans H.I.J.O.S. Barcelona (Hijos e Hijas por la Identidad y la Justicia contra el Olvido y el Silencio).

L’activitat, que s’emmarca en la Tardor Solidària de la UB, està organitzada per aquestes dues entitats i compta amb l’auspici de l’Observatori Europeu de Memòries de la Universitat de Barcelona, la Fundació Solidaritat UB i el consolat general de la República Argentina a la capital catalana.