CURS “DRET A L’ALIMENTACIÓ: EL MENJAR COM A DEBAT EN PERÍODE DE CRISI”

La formació tindrà lloc del 16 al 30 de novembre del 2015, els dilluns i dimecres de 18 a 21 h, a l’Aula de Drets Humans de L’Hospitalet.

La crisi actual subratlla la problemàtica de l’empobriment alimentari. Garantir el dret a l’alimentació té a veure amb recuperar el control de la nostra alimentació d’acord amb el paradigma de la sobirania alimentària.

Quina és la situació de la pobresa alimentària a Catalunya? El malbaratament d’aliments incentiva aquest procés? Quines alternatives i experiències pràctiques estan sorgint per fer-hi front? Què s’està fent des del camp de les polítiques públiques?

Aquestes i altres qüestions les debatrem al curs “Dret a l’alimentació: el menjar com a debat en període de crisi”, obert a tots els públics, que tindrà lloc del 16 al 30 de novembre del 2015, els dilluns i dimecres de 18 a 21 h, a l’Aula de Drets Humans de L’Hospitalet (c/Josep Mª de Sagarra 29, cantonada amb c/Santa Rosa).

MATRICULACIÓ

Preu: 30€ (15€ per a socis/es de Món-3, de la Xarxa de Consum Solidari, de Tres Quarts per Cinc Quarts i persones en situació d’atur)

Cal fer una transferència per l’import de la matrícula al compte corrent de “la Caixa” 2100 3642 11 2200036125 i portar el resguard de la transferència a Món-3 (Facultat d’Econòmiques de la UB), on caldrà emplenar el full d’inscripció. També es pot lliurar el resguard i omplir el full d’inscripció al local on se celebrarà el curs, tot just abans del seu inici.

AVALUACIÓ

Per als estudiants de la UB, el curs és d’1 crèdit ECTS. Per obtenir el certificat d’assistència cal assistir al 80% de les classes. Per obtenir el certificat de crèdits cal, a més, presentar un treball sobre els continguts del curs.

PROFESSORAT

– Xavier Montanyés, Aliança per la Sobirania Alimentària

– Jordi Gascón, Instituto de Altos Estudios Nacionales, Ecuador

– Xavier Montagut, Xarxa de Consum Solidari