#DebatsUB: Josep Maria Vallès parlarà de política i resolució dels conflictes

L’acte tindrà lloc el dijous 17 de gener, a les 18:30 h, a l’Aula Magna de l’Edifici Històric.

Josep Maria Vallès, professor emèrit de Ciència Política i de l’Administració de la Universitat Autònoma de Barcelona, pronunciarà la ponència «La política: l’espai de resolució dels conflictes» en el marc del cicle #DebatsUB: Catalunya i Espanya.

L’acte tindrà lloc el dijous 17 de gener a les 18:30 h a l’Aula Magna de l’Edifici Històric (Gran Via de les Corts Catalanes, 585).

A continuació, una taula rodona conduïda per la Sra. Maite Gutiérrez, periodista de La Vanguardia, reunirà al professor Lluís Orriols, de la Universitat Carlos III de Madrid, i la professora Sonia Andolz i el professor Josep Maria Reniu, de la Universitat de Barcelona.

Les intervencions de #DebatsUB es retransmetran en directe pel canal de Youtube de la Universitat de Barcelona i es publicaran en diferents volums d’una nova col·lecció d’Edicions UB, anomenada “Debats UB”.