La UB acull un curs d’auxiliar de serveis per a persones en situació de discapacitat intel·lectual

La formació, impulsada per la FCSD i Solidaritat UB, es desenvoluparà del 2 d’abril al 20 de juny de 2019 a l’Edifici Històric de la UB.

Inscripcions aquí.

La Fundació Catalana de Síndrome de Down (FCSD) i la Fundació Solidaritat UB ofereixen una formació professional d’auxiliar de serveis a la Universitat de Barcelona, adreçada a persones en situació de discapacitat intel·lectual assistides per la FCSD.

Els objectius del curs són conèixer les funcions bàsiques d’un o una auxiliar de serveis, conèixer la logística a la universitat i ser capaç d’oferir suport a actes, als serveis audiovisuals i en l’atenció a les persones usuàries.

La formació es desenvoluparà del 2 d’abril al 20 de juny de 2019, els dimarts i dijous de 10 a 12 hores, a l’Edifici Històric de la UB, i comptarà, en l’equip docent, amb membres del Gabinet d’activitats institucionals i protocol i dels Serveis audiovisuals de la UB.

L’alumnat podrà realitzar unes pràctiques finals en el suport d’actes, als serveis audiovisuals, als punts d’informació de la UB o en l’àmbit de la logística.

La formació compta amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya i del Fons Social Europeu.