APUNTA’T A DISSENYAR “ESTRATÈGIES EDUCATIVES PER A LA CIUTADANIA GLOBAL”!

Oberta la preinscripció a la 3a edició d’aquest curs d’especialització on-line (15 ECTS), títol propi de la Universitat de Barcelona.

Les desigualtats agreujades pel procés de globalització exigeixen una presa de consciència des de l’educació que permeti generar propostes educatives sòlidament construïdes i clarament orientades a la transformació social.

Amb aquest objectiu, la Fundació Món-3, l’Institut de Ciències de l’Educació de la UB i la Fundació Solidaritat UB convoquem el curs d’expertesa en línia Estratègies educatives per a la ciutadania global, que correspon al mòdul 4 del Màster en Educació, globalització i transformació social de la Universitat de Barcelona i que s’impartirà del 9 de gener al 27 de març del 2017 a través del seu campus virtual.

Els objectius del curs són:

• Aprofundir en el coneixement crític dels models pedagògics subjacents a les propostes actuals d’educació per al desenvolupament i els drets humans.
  • Dissenyar, implementar i avaluar projectes integrals d’educació en qualsevol àmbit educatiu per abordar el desenvolupament sostenible, la ciutadania global i els drets humans.
  • Comprometre’s i mostrar actituds per a la transformació educativa i social.

La formació s’adreça a professorat, educadors i educadores vinculats a entitats socials i ONG, personal tècnic i de suport de l’administració educativa, i a totes aquelles persones interessades que volen ampliar els seus coneixements en aquest camp.

Per a preinscriure-s’hi, cal omplir el formulari de la part superior esquerra d’aquesta pàgina (clicant a “Preinscripció 2016/2017”) i enviar una fotocòpia del DNI o passaport i del títol acadèmic, a més del currículum vitae, per fax (934021016) o per correu electrònic (ice-postgraus@ub.edu). Per a més informació sobre els continguts del curs, es pot escriure a educaglob@ub.edu.