Recerca per a la Ciutadania Global

En el marc del Programa PAULA d’educaci贸 per a la pau, la Fundaci贸 Solidaritat UB i l鈥橧nstitut de Desenvolupament Professional-ICE UB desenvolupem projectes de suport als centres educatius de batxillerat per al desenvolupament de treballs de recerca que eduquin en drets humans i ciutadania global.

Aquests projectes posen en relleu les implicacions 猫tiques de la recerca, aix铆 com el paper fonamental del coneixement cient铆fic per als drets humans i el desenvolupament sostenible a escala global.

Inclouen activitats per a:

• recercapau-bALUMNAT
    • Tallers de recerca orientats a comprendre els m猫todes i criteris de rigor que possibiliten el coneixement cient铆fic i a valorar la contribuci贸 de la recerca als drets humans i la sostenibilitat global.
    • Assessorament, complementari a la tutoria dels treballs de recerca, que ofereix orientaci贸 personalitzada a l’alumnat interessat a enfocar el seu tema de recerca des d鈥檜na perspectiva de drets humans i desenvolupament sostenible global.
  • PROFESSORAT: Trobades formatives de durada variable i en diferents formats per proporcionar recursos pr脿ctics per a la tutoria i l’avaluaci贸 de treballs de recerca de batxillerat que incideixin en l鈥檈ducaci贸 en drets humans i ciutadania global.

Es porten a terme a la:

Amb anterioritat s’han dut a terme altres iniciatives de suport als centres per a la realitzaci贸 de projectes i activitats d’educaci贸 en drets humans i ciutadania global.

Comments are closed.