XERRADA I COL·LOQUI “REFUGIATS A EUROPA” (18/05 13 h. Facultat d’Economia i Empresa de la UB)

S’hi presentarà el programa de la UB de suport a les persones refugiades i les propostes per a l’acolliment d’estudiants.

Vols col·laborar al programa de suport a les persones refugiades de la Universitat de Barcelona?

Pots començar participant a la xerrada i col·loqui que la Fundació Solidaritat UB, la Fundació Món-3 i Voluntariat UB organitzem el 18 de maig del 2016 a les 13 hores a la Sala de Graus de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona (Av. Diagonal, 690).

Amb el títol “Refugiats a Europa”, l’acte servirà per presentar el programa de suport a les persones refugiades i les propostes d’acolliment d’estudiants.

Hi intervindran:

Xavier López i Arnabat, director de la Fundació Solidaritat UB

Cati Jerez Paredero, coordinadora de l’Observatori Solidaritat

Shahd Zaroor i Dani Pedroso, d’Estudiants d’Arquitectura en Solidaritat amb els Refugiats (E.A.S.R) de l’ETSAB, UPC.

Vols donar-hi el teu suport? T’expliquem opcions per fer-ho. T’hi esperem!