VII PREMI DE RECERCA PER A LA PAU PER A TREBALLS DE BATXILLERAT

El rector de la Universitat de Barcelona convoca la setena edició del Premi de Recerca per a la Pau, per a treballs de recerca d’estudiants de batxillerat, amb l’objectiu de promoure l’educació per a la pau en totes les modalitats del batxillerat i d’enfortir la cultura de pau des de la recerca.

Poden participar-hi estudiants de batxillerat matriculats durant el curs 2011-2012 als centres d’ensenyament de Catalunya.

Optaran al premi els treballs de recerca que abordin alguna qüestió relacionada amb la cultura de pau, és a dir, els coneixements, els valors i les habilitats que possibiliten la pau, entesa com a situació social que permet el desenvolupament humà ple de totes les persones i l’eradicació de qualsevol mena de violència (guerra, injustícia, vulneració de drets humans, alienacions, etc.). Algunes de les temàtiques vinculades a aquest àmbit són la solidaritat internacional, el desenvolupament humà, la sostenibilitat, l’altermundisme, els drets humans, els conflictes, la interculturalitat, etc.

Els treballs s’han de presentar a la Fundació Solidaritat UB, al carrer de Melcior de Palau, 140, Barcelona (08014), a partir de l’1 de febrer i fins al 20 d’abril de 2012. Consulteu les bases del premi en el seu espai web.