TALLER “EL CÒMIC COM A RECURS D’EDUCACIÓ PER A LA CIUTADANIA GLOBAL”

Els dimecres 9, 16, 23 i 30 de novembre, de 17 a 19.30h, en el Centre UB Sants.

El taller s’adreça al professorat de Secundària i altres persones interessades en les possibilitats didàctiques del còmic per educar en la ciutadania global, el desenvolupament sostenible i els drets humans.

La lectura i elaboració de còmics es presenta com un recurs idoni per al desenvolupament de la competència ciutadana des de diferents àrees curriculars: Educació Visual i Plàstica, Llengües, Ciències Socials, etc. Ens aproparem al còmic com a mitjà d’expressió, a les activitats didàctiques que poden plantejar-s’hi, així com a l’àmplia gamma de còmics que tracten qüestions de drets humans i l’impacte de la globalització en la vida quotidiana de persones d’arreu del món.

Programa

Aquesta activitat està certificada per l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Barcelona.

Inscripció per internet (properament): http://www.ub.edu/ice/

Places limitades.