SEMINARI “SEGURIDAD HUMANA Y CONSTRUCCIÓN DE PAZ EN COLOMBIA”

seguridad-humana-y-construccion-paz-colombiaLa Tardor Solidària a la UB arriba a la Facultat de Dret amb l’organització del seminari “Seguridad humana y construcción de paz en Colombia” que tindrà lloc al Saló de Graus el proper 11 de novembre de 16.00 a 20.30 hores.

El tema central d’aquest seminari, que es desenvolupa en el marc de l’Acció Integrada, finançada per l’AECID, entre la Universitat de Barcelona i de la Pontificia Javeriana Universidad de Cali, serà l’anàlisi del concepte de seguretat humana i les seves diverses dimensions, enfocat sobretot al cas colombià.

Per a més informació podeu consultar el Programa del Seminari.

Al final de l’acte es farà la presentació del llibre “Los movimientos sociales en la construcción del Estado de la nación internacional”.