LA UNIVERSITAT DE BARCELONA, CONSTERNADA PER LA MORT DE TRETZE ESTUDIANTS A L’ACCIDENT DE FREGINALS

Des de la Fundació Solidaritat UB traslladem el nostre condol i solidaritat a les famílies de les víctimes, als ferits i la resta de persones que viatjaven a l’autocar sinistrat.

La Universitat de Barcelona vol expressar la seva consternació pel tràgic accident que ha tingut lloc la matinada de dissabte a l’AP-7 a Freginals (Montsià), així com el seu condol i solidaritat a les famílies de les tretze estudiants que hi han perdut la vida.

Les víctimes eren estudiants Erasmus que havien anat a València en una sortida organitzada per l’Erasmus Student Network. Anaven en un dels cinc autocars que feien el recorregut i que estava destinat a estudiants de la Universitat de Barcelona.

Lamentem profundament la pèrdua d’aquestes joves i agraïm les mostres de suport ciutadanes que estem rebent. La Universitat de Barcelona s’afegeix als dos dies de dol oficial decretats per la Generalitat. Les banderes de l’Edifici Històric onegen a mig pal.

La Universitat de Barcelona ha habilitat un espai de dol al vestíbul de l’Edifici Històric, que restarà obert dilluns 21, dimarts 22 i dimecres 23 de 8 del matí a 10 de la nit. Així mateix, dilluns 21, a les 12 h, es faran cinc minuts de silenci en record de les víctimes.

Telèfon d’informació sobre l’accident:

– Des de Catalunya: 012, opció 0
– Des de fora de Catalunya: 900 400 012