LA UB TORNA A PARTICIPAR A LA CAMPANYA DE RECOLLIDA DE JOGUINES DE CREU ROJA JOVENTUT

Del 14 al 16 de desembre, professorat, alumnat i PAS poden aportar joguines noves a 21 punts de recollida.

Per novè any consecutiu, la Universitat de Barcelona (UB) participa a la campanya de recollida de joguines de Creu Roja Joventut amb una recollida pròpia que organitzarà, del 14 al 16 de desembre, a través del Comissionat per a Desenvolupament Social i Envelliment juntament amb Voluntariat UB i la nostra Fundació.

S’habilitaran un total de 21 punts de recollida per aplegar les joguines que aportin els membres de la comunitat universitària (alumnat, personal docent i investigador, i d’administració i serveis), amb les quals s’espera (com a mínim) repetir l’èxit de 1.055 joguines de l’edició anterior.

Els punts de recollida estaran ubicats a les administracions de centre de tots els campus, a més del Pavelló Rosa, Alumni UB, l’Escola Universitària d’Hoteleria i Turisme (CETT-UB), l’Institut de Formació Contínua (IL3-UB) i el Parc Científic de Barcelona (PCB).

Des de l’organització sol·liciten que les joguines siguin noves —ja que tots els infants tenen dret a estrenar una joguina independentment de la situació econòmica de les seves famílies—, no bèl·liques, no sexistes, sostenibles i que, preferentment, fomentin el joc cooperatiu. També demanen que es portin sense embolicar.

La campanya de Creu Roja Joventut, que enguany arriba a la 23a edició, té l’objectiu de repartir joguines entre més de 25.000 infants en situació de vulnerabilitat a Catalunya. Per complir aquestes previsions, és necessari recollir 70.000 joguines fins al 2 de gener en els punts que es poden consultar al web de la campanya.