La Dra. Silvia Vecchi parlarà de mediació i cultura de pau en centres de secundària

La Dra. Vecchi serà la formadora d’una jornada que tindrà lloc el 15 d’octubre al Campus Mundet UB; i, a continuació, oferirà tres xerrades en centres de secundària.

Després de la jornada “Avaluació i Qualitat en la Pràctica de la Mediació“, que tindrà lloc el 15 d’octubre al Campus Mundet de la Universitat de Barcelona, la Dra. Silvia Vecchi oferirà tres xerrades més sobre mediació i cultura de pau en centres de secundària, que també organitzen l’Institut de Desenvolupament Professional – ICE i la Fundació Solidaritat de la Universitat de Barcelona.

Silvia Vecchi és doctora en Educació (Educació i Societat), diplomada en Filosofia Pràctica, llicenciada en Psicologia i especialitzada en Comunicació, mediació i resolució alternativa de conflictes en organitzacions socials. Consultora de serveis i programes en gestió de conflictes i mediació, i professora a la Universitat de Buenos Aires des de 1986, actualment és directora de la Direcció d’Atenció Primerenca en Accés a la Justícia del Poder Judicial de Terra del Foc, Antàrtida i Illes de l’Atlàntic Sud.

Programació de xerrades “Mediació i cultura de pau”

• INS Salvador Seguí (Barcelona), dimarts 16 d’octubre de 2018, d’11 a 13 h

Per a una seixantena d’estudiants de diversos cicles formatius en l’àrea de Serveis a la Comunitat, que inclouen matèries de mediació comunitària.

• INS Severo Ochoa (Esplugues de Llobregat), dimecres 17 d’octubre de 2018, d’11:30 a 13:30 h

Per a alumnes del cicle formatiu d’Integració Social, que fan una assignatura de mediació comunitària.

• INS Pere Ribot (Vilassar de Mar), dijous 18 d’octubre de 2018, d’11:20 a 12:20 h

Per a alumnes de secundària que participen en el programa de mediació del centre “Prou bullying”.