HOMENATGE EN MEMÒRIA DEL PROFESSOR JAVIER MARTÍNEZ PEINADO

gracies-javier-peinadoEl proper 2 de desembre, a les 19 hores, a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona, tindrà lloc un acte acadèmic d’homenatge al professor Javier Martínez Peinado, que ens va deixar el mes de maig de l’any passat. Com va dir d’ell el professor Koldo Unceta en el nº15 de la Revista de Economía Crítica, el professor Martínez Peinado va ser “un economista crític, un intel·lectual honest, i una persona entranyable”.

Va dirigir durant uns anys el Màster de Globalització, Desenvolupament i Cooperació de la Universitat de Barcelona, un dels de més llarga trajectòria a l’estat sobre aquesta matèria i va ser membre del Patronat de la Fundació Solidaritat UB des de la seva constitució en 1996 fins al seu traspàs en 2013.

A tots els que tenim un deute de gratitud i mestratge amb el professor Martínez Peinado ens agradaria compartir aquest acte amb tothom que ens hi vulgui acompanyar.