El Campus de l’Alimentació UB acull l’exposició «Malbaratament d’aliments? Amb el menjar no s’hi juga!»

La mostra s’inclou dins de la Tardor Solidària de la Universitat de Barcelona, que busca apropar la comunitat universitària i el públic en general a situacions d’exclusió, desigualtat i injustícia.

🗓 DATES: Del 9 al 18 d’octubre de 2019
HORES: Horari del Campus
📍 LLOC: Campus de l’Alimentació de Torribera

AUTORIA: Xarxa de Consum Solidari

DESCRIPCIÓ: La mostra explica i dona alternatives al malbaratament d’aliments que es perden al llarg de la cadena alimentària i que representen una tercera part de tots els que es produeixen.

En diferents panells s’aborda el malbaratament en la producció, el transport, la transformació, la comercialització i el consum d’aliments, així com la seva relació amb la fam.

A més, l’exposició remarca la connexió entre el malbaratament d’aliments i el model agroalimentari actual, el model agroindustrial, en què no només es malbaraten aliments, sinó també aigua, terra i energia.