“AFGANISTÁN, MUJERES CONTRA EL OLVIDO Y LA IMPUNIDAD”

Exposició de fotografies de Gervasio Sánchez.

Del 27 de gener al 7 de febrer podreu visitar aquesta exposició a la Facultat d’Economia i Empresa, al vestíbul de Deganat de la Facultat.

Aquesta exposició forma part d’un projecte conjunt del Coleutivu Milenta Muyeres i l’Associació pels Drets Humans a l’Afganistan (ASDHA). L’objectiu és visibilitzar la realitat de les dones afganeses a través d’imatges que mostrin la seva quotidianitat, per sensibilitzar la societat.

Gervasio Sánchez és un dels fotoperiodistes de guerra més actius i compromesos del país, amb més de 25 anys de trajectòria que en aquesta ocasió ha fixat l’objectiu de la seva càmera sobre les quotidianitat de les dones Afganeses per regalar una panoràmica de les seves vides, que poc o res han canviat des de l’Afganistan dels Talibans.

La Fundació Solidaritat UB porta a la Universitat aquesta mostra, en el marc del Programa d’educació per al desenvolupament que es duu a terme conjuntament amb els municipis de L’Hospitalet i Sant Feliu de Llobregat, finançat per l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament (AECID).