SEMINARI DE RECERCA PER A LA PAU AL BATXILLERAT

El Seminari de Recerca per a la Pau: recerca de batxillerat i cultura de pau en un món violent i desigual es planteja com una trobada del professorat de Secundària per reflexionar i intercanviar experiències entorn de l’objecte del Premi de Recerca per a la Pau, que cada curs atorga la Universitat de Barcelona en el marc del programa PAULA d’educació per a la pau. Així, al llarg de cinc sessions intentarem aprofundir en les possibilitats didàctiques i de recerca dels joves en temes de pau i violència.

Les inscripcions ja estan obertes a través del web de l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Barcelona.

L‘última sessió, el 9 de febrer, es dedicarà a plantejar i debatre possibles treballs de recerca per a la pau que es poden desenvolupar al batxillerat. Aquesta sessió estarà oberta a la participació de professorat que no s’hagi matriculat en el seminari. Tot i així, les places són limitades a la capacitat de la sala. Per tant, per assistir únicament a aquesta sessió, cal inscriure’s escrivint un correu a portalpaula@ub.edu, indicant nom, cognoms i centre educatiu.

iii_premi_recercaPrograma del seminari

Activitat reconeguda pel Departament d’Educació en el Pla de Formació Permanent.

Més informació: 93 403 96 12 – portalpaula@ub.edu.

Organitzen:
Institut de Ciències de l’Educació de la UB.
Fundació Solidaritat UB

Amb la col·laboració de: