TARDOR SOLIDÀRIA A LA UB 2010

tardor-solidaria-2010La Tardor Solidària a la UB va néixer ara fa cinc anys amb la pretensió de promocionar en el si de la comunitat universitària valors com el de la solidaritat, el compromís, el voluntariat i l’empatia envers els problemes dels altres. Amb aquesta voluntat, un any més hem programat tot un seguit d’actes -exposicions, xerrades, projeccions- per posar a l’abast de la nostra comunitat universitària informació sobre les situacions d’exclusió, desigualtat i injustícia que són presents al nostre món.

Com en edicions anteriors i gràcies al suport rebut per les administracions dels diferents centres de la UB i a la col·laboració d’altres entitats, hi ha activitats programades fins el 15 de desembre.

Programa Tardor Solidària 2010