TROBADA SOCIOESPORTIVA UNIVERSITAT DE BARCELONA – CENTRE PENITENCIARI QUATRE CAMINS

Campus Mundet de la Universitat de Barcelona.

El proper dia 8 de maig la UB rebrà interns del Centre Penitenciari Quatre Camins per dur a terme diverses activitats conjuntament amb els estudiants de la UB. A més de l’organització d’una mostra de l’artesania que es fa a Quatre Camins, també es farà una gimcana de coneixement del campus mitjançant activitats ludicoesportives, un cercle de percussió, un taller de danses i un dinar a la plaça de l’Església.

Aquestes Jornades Socioesportives es promouen des de les Facultats de Pedagogia i Formació del Professorat, amb el suport del Vicerectorat d’Administració i Organització, la Fundació Solidaritat UB i la col·laboració dels Serveis Penitenciaris de la Generalitat de Catalunya. La professora coordinadora d’aquestes trobades és la Doctora Merche Ríos.