Els llibres que ja no vols poden ser part d’una història

Fins al 4 d’abril, els pots donar als punts habilitats als CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona perquè contribueixin a la campanya Recicla Cultura.

Un any més, a través de Voluntariat UB i en col·laboració amb el CRAI, la Universitat de Barcelona és una de les 143 entitats d’arreu de Catalunya que participen a la campanya Recicla Cultura.

Aquesta campanya de la Fundació Servei Solidari promou la donació de llibres per tal que altres persones els puguin adquirir a un preu simbòlic amb motiu de la diada de Sant Jordi.

L’objectiu de la iniciativa és sensibilitzar i captar fons per finançar cursos de català, castellà i alfabetització, que l’entitat ofereix des de fa 12 anys per fomentar la integració social de persones nouvingudes a Catalunya.

Com hi pots participar?

• Fins al 4 d’abril, pots dipositar llibres en bon estat, que ja no vulguis o no necessitis, als punts habilitats als CRAI Biblioteques de les diferents facultats de la UB.

Els llibres poden ser novel·les, còmics, assaigs, contes…, adreçats tant a persones adultes com a infants o adolescents. No s’acceptaran volums d’enciclopèdies ni llibres de text.

• Els dies 10 i 11 d’abril pots adquirir, a un preu simbòlic, algun o alguns dels llibres que s’hagin recollit, que trobaràs a les parades solidàries muntades, amb motiu de la diada de Sant Jordi, als campus de Mundet i Bellvitge, les facultats de Dret i Geografia i Història, i l’Edifici Històric.
  • Així mateix, pots participar en la venda solidària dels llibres recollits. Per fer-ho, només t’has d’inscriure en aquesta crida de voluntariat.

Per Sant Jordi, recicla cultura i fes que el teu llibre sigui part d’una història!