TARDOR SOLIDÀRIA A LA UB 2011

tardor-solidaria-2011L’actual situació de convulsió econòmica i política que viu el nostre món obliga la Universitat i els universitaris, per imperatiu ètic i compromís social, a obrir-se encara més a la societat, contribuir a analitzar els fenòmens i les conjuntures que s’estan produint, posar de relleu les estructures profundes que els produeixen i, conjuntament, cercar-ne solucions.

La promoció en el si de la comunitat universitària dels valors de la solidaritat, el compromís, el voluntariat, l’empatia envers els problemes dels altres, facilita aquesta obertura cap a la societat alhora que completa el sentit de la funció docent i formadora de la institució universitària. Amb aquest objectiu, un any més la Fundació Solidaritat UB organitza exposicions, cursos, seminaris i projeccions en diferents facultats de la UB.

Consulteu el programa amb totes les activitats que s’allargaran fins el 15 de desembre de 2011.