VOLS COL·LABORAR EN UN PROJECTE EDUCATIU?

Com a estudiant de la UB, pots col·laborar en l’assessorament de l’alumnat de secundària.

recerca-pau-estudiants-ubDes de la Universitat de Barcelona, donem suport als estudiants d’ESO i de batxillerat que elaboren treballs de recerca sobre temes de pau, drets humans i ciutadania global.

COM A ESTUDIANT DE LA UB, POTS COL·LABORAR EN L’ASSESSORAMENT DE L’ALUMNAT DE SECUNDÀRIA.

Juntament amb altres estudiants i l’equip de la Fundació Solidaritat UB, aprofundiràs en el coneixement crític de problemàtiques socials vinculades als teus estudis i d’alternatives viables per a la sostenibilitat i els drets humans, tot apropant-te a ONG i iniciatives de transformació social del nostre entorn.

La col·laboració en aquest projecte és susceptible de reconeixement com a crèdits ECTS

Informa-te’n a recercapau@ub.edu o trucant al 934 039 612