TARDOR SOLIDÀRIA A LA UB 2012

De l’1 d’octubre al 20 de desembre de 2012.

Un any més, la Fundació Solidaritat posa en marxa la Tardor Solidària a la UB, amb exposicions, projeccions, cursos, debats i conferències en diferents facultats de la UB que tenen l’objectiu de promoure en el si de la comunitat universitària els valors de la solidaritat, el compromís, el voluntariat i l’empatia envers els problemes dels altres.

L’acte més significatiu de la Tardor serà el curs-seminari «Construcción de Paz, Derechos Humanos e Interculturalidad en Colombia», que tindrà lloc els dies 3, 5, 10, 11 i 12 de desembre a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació i a l’Edifici Històric.

Com a novetat de l’edició d’enguany, està previst l’emplaçament de contenidors de recollida de roba en diferents punts de la Universitat: un a la Facultat d’Economia i Empresa, i dos al Campus de Mundet. També es realitzaran altres accions de difusió i sensibilització com ara xerrades o una exposició on s’explicarà què es fa amb la roba recollida.

El final de la Tardor Solidària coincidirà, com cada any, amb la Campanya de Recollida de Joguines a totes les Facultats, organitzada conjuntament amb el Comissionat de Societat i Envelliment de la UB i Creu Roja Catalunya.