Dona suport a joves nouvinguts en la cerca d’habitació

Buscar habitació a Barcelona és complicat; especialment, si ets un jove migrant nouvingut. L’acompanyes?

Entitat sol·licitant: Fundació BarcelonActua
Què cerca? Persones voluntàries per donar suport en la cerca d’habitació als alumnes de BarcelonActua que ja han pogut regularitzar la seva situació administrativa, compten amb una feina i volen emancipar-se de les BACstations (cases d’acollida).

Buscar una habitació a Barcelona ja és prou complicat. Imagina’t si ets un jove migrant nouvingut. Amb el suport dels joves de Barcelona, els alumnes BAC podran trobar una nova llar amb més rapidesa.

Perfil del voluntari/a: Joves que vulguin oferir un acompanyament respectuós i càlid als alumnes BAC en la cerca d’una habitació.
Lloc: A decidir.
Disponibilitat: Flexible amb el que indiqui la persona voluntària.
Durada: A concretar amb la persona voluntària.

Si t'interessa col·laborar en aquesta crida, completa el següent formulari:

Els camps marcats amb * són obligatoris.

Clàusula informativa sobre protecció de dades

T'informem que el responsable del tractament de les teves dades és FUNDACIÓ PRIVADA SOLIDARITAT UB (c/ Melcior de Palau 140, 08014 Barcelona; tel. 934035538), que està legitimada a tractar-les pel teu consentiment exprés. No es realitzaran transferències internacionals de dades. Les dades seran conservades indefinidament o bé fins que ens en sol·licitis la supressió o hi revoquis el teu consentiment; cosa que pots fer en qualsevol moment. A més, tens dret a accedir a la informació que tenim sobre tu, a rectificar-la, a suprimir-la, a oposar-te al seu tractament, a sol·licitar la limitació del tractament, a demanar la portabilitat de les teves dades i a reclamar davant una Autoritat de Control. Per a això, només ho has de comunicar per correu electrònic a voluntariat@ub.edu o al nostre Delegat de Protecció de Dades (dpd.solidaritatub@ub.edu). Pots consultar la nostra política de privacitat a aquí.