Una tertúlia a L’Hospitalet commemorarà els 75 anys de la Declaració Universal dels Drets Humans

L’acte, coorganitzat per la Universitat de Barcelona, tindrà lloc el 27 de febrer a Ca n’Arús, amb la participació del director de Solidaritat UB.

La Universitat de Barcelona, conjuntament amb l’Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat i la Diputació de Barcelona, organitza la xerrada “Drets i desenvolupament. Reflexions en el marc del 75è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans”, que tindrà lloc el dilluns 27 de febrer, a les 18:30 hores, a la sala noble de Ca n’Arús (rambla de la Marina, 417, L’Hospitalet de Llobregat).

L’acte comptarà amb les intervencions de Yoya Alcoceba, directora general de Cooperació al Desenvolupament de la Generalitat de Catalunya; Antoni Montseny, director de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona; Antoni Segura, president de la fundació CIDOB, i Xavier López, director de la Fundació Solidaritat UB.