Tornen els #DebatsUB: Antoni Castells analitzarà els factors econòmics i financers en la relació Catalunya-Espanya

L’acte tindrà lloc el dijous 20 de setembre a les 18.30 h a l’Aula Magna de l’Edifici Històric.

El catedràtic d’Economia de la UB i exconseller d’Economia i Finances de la Generalitat, Antoni Castells, pronunciarà la conferència «Els factors econòmics i financers en la relació entre Catalunya i Espanya» en el que serà el segon dels #DebatsUB: Catalunya i Espanya.

A continuació, una taula rodona conduïda per la periodista Marisa Anglés aplegarà els professors Jesús Ruiz-Huerta, de la Universitat Rey Juan Carlos; Albert Carreras, de la Universitat Pompeu Fabra; Josep Vicent Boira, de la Universitat de València; Antón Costas, de la Universitat de Barcelona, i Jaume Ventura, de la Universitat Pompeu Fabra.

En l’acte, que es podrà seguir en directe pel canal de youtube de la UB, també intervindrà la vicerectora d’Igualtat i Acció Social, Maite Vilalta.

En el marc del cicle #DebatsUB, la propera sessió programada és «Constitució i organització territorial», a càrrec d’Antoni Bayona, professor de Dret Administratiu de la Universitat Pompeu Fabra i exlletrat major del Parlament de Catalunya. La conferència tindrà lloc el 18 d’octubre a les 18.30 h a l’Edifici Històric.

Les intervencions de #DebatsUB es publicaran en diferents volums d’una nova col·lecció d’Edicions UB: Debats UB.

Informació extreta del web de la Universitat de Barcelona.