“ECONOMIA SOCIAL EN TEMPS DE CRISI”

Conferència a càrrec d’Arcadi Oliveres.

Organitzada per la Fundació Solidaritat UB i la Fundació Món-3 en el marc de la Tardor Solidària a la UB en col·laboració amb la Borsa de Treball de l’Àrea de Relacions Externes de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB, dins de l’activitat “Sortides Professionals II: Economia Social i Tercer Sector”.

La conferència la impartirà Arcadi Oliveres, Doctor en Ciències Econòmiques, professor titular del departament d’Economia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona i president de l’associació Justícia i Pau. Oliveres és un reconegut activista per la justícia social i la pau. Expert en relacions nord-sud, comerç internacional, deute extern i economia mundial, és col·laborador habitual en diferents moviments socials i en diverses publicacions solidàries.

Tindrà lloc a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa, el dia 6 de novembre, a les 15.30 h.

La podreu seguir en directe aquí.