Webinar: Camps de refugiats en temps de COVID19

Situacions, accions i respostes a la pandemia als camps de refugiats

En aquest segon webinar, comptarem amb la participació de Maria Jesús Vega Pascual, portaveu i responsable de comunicació de l’Agència de la ONU per als Refugiats (ACNUR) a Espanya, Lorraine Lette, advocada del Lesbos Legal Center, i el testimoni de l’estudiant congolès Roger Subira. Seleccionat pel programa Universitat Refugi, ell no va va poder arribar a Catalunya en declarar-se el confinament i l’estat d’alarma per la Covid19 a Espanya. Actualment segueix les classes del curs de transició a la Universitat de Barcelona des del camp de refugiats on viu, a Uganda.

Ponents

• Maria Jesús Vega Pascual, portaveu i responsable de comunicació de l’ Agencia de la ONU para los Refugiados (ACNUR) a Espanya.
  • Lorraine Leete, advocada de drets human al Lesbos Legal Center, Lesbos (Grècia)
  • Roger Subira, estudiant congolès seleccionat pel programa Universitat Refugi de la Universitat de Barcelona i Ajuntament de Barcelona.

Modera

Cati Jeréz, Coordinadora del Programa de suport de la Universitat de Barcelona a persones refugiades i provinents de zones en conflicte

Col·labora: Direcció de Justicia Global i Cooperació Internacional de l’Ajuntament de Barcelona en el marc del conveni Vies Segures Alternatives per a estudiants refugiats/des (VISAxEstudiants)