Vols especialitzar-te en recursos, materials i projectes d’educació per al desenvolupament?

Oberta la preinscripció al tercer postgrau del Màster on-line en Educació, globalització i transformació social, títol propi de la Universitat de Barcelona.

Les desigualtats agreujades pel procés de globalització exigeixen una presa de consciència des de l’educació que permeti generar propostes educatives sòlidament construïdes i clarament orientades a la transformació social.

Amb aquest objectiu, la Fundació Món-3, l’Institut de Ciències de l’Educació i la Fundació Solidaritat UB impartiran del 27 de març al 26 de juny de 2017 el postgrau on-line Recursos, materials i projectes d’educació per al desenvolupament del Màster Educació, globalització i transformació social de la Universitat de Barcelona.

Els objectius del postgrau són:

• Capacitar per al disseny, planificació i gestió de projectes educatius i unitats de programació que incideixin en l’educació per a la pau, els drets humans i el desenvolupament sostenible.
  • Desenvolupar un enfocament pràctic, crític i reflexiu dels processos educatius i de la seva planificació.
  • Reconèixer la importància i característiques de la cimentació de les propostes didàctiques, valorant el seu paper clau en el disseny.
  • Disposar de diferents tècniques i eines per a la planificació estratègica.

La formació s’adreça a professorat, educadors i educadores vinculats a entitats socials i ONG, personal tècnic i de suport de l’administració educativa, i a totes aquelles persones interessades que volen ampliar els seus coneixements en aquest camp.

Per a preinscriure-s’hi, cal omplir aquest formulari i enviar una fotocòpia del DNI o passaport i del títol acadèmic, a més del currículum vitae, per fax (934021016) o per correu electrònic (ice-postgraus@ub.edu). Per a més informació sobre els continguts del curs, es pot escriure a educaglob@ub.edu.