Un equip de la Universitat de Barcelona ha participat a la Cursa de la Dona 2018

A Barcelona, enguany s’ha registrat una participació rècord de 34.000 dones i nenes.

A través de Voluntariat UB, un equip de la Universitat de Barcelona ha participat aquest diumenge, 11 de novembre de 2018, a la Cursa de la Dona: l’esdeveniment esportiu femení més gran d’Europa, que busca la conscienciació, la solidaritat i la captació de fons per lluitar contra el càncer de mama.

La cursa, de 7,8 km de recorregut, acumula catorze edicions i es duu a terme en vuit ciutats espanyoles, que esdevenen capital de l’atletisme popular, la solidaritat i les ganes de passar-ho bé.