RECERCA PER A LA PAU DES DE LA FILOSOFIA DE BATXILLERAT

recerca_pauEs tracta d’una activitat de formació permanent del professorat, certificada per l’Institut de Ciències de l’Educació de la UB, adreçada a docents de Filosofia en el Batxillerat.

El grup treballarà en el desenvolupament de propostes de recerca, factibles per a l’alumnat de Batxillerat, que incideixin en el desenvolupament del pensament crític i la seva formació ètica, des de l’anàlisi de les vinculacions de les matèries de Filosofia amb l’educació per a la pau i els drets humans.

Les trobades del grup tindran lloc una vegada al mes, els dilluns, de 18 a 20h, en el Centre UB Sants -molt a prop de l’estació- i la primera sessió està programada pel proper 7 de novembre, a les 18h.

En aquest moment, el grup és obert a la incorporació de més membres, pel que si ets docent de Filosofia i tens interès en participar-hi, hauries de posar-te en contacte amb nosaltres a la major brevetat, a través del correu portalpaula@ub.edu