PROFESSORAT, ESTUDIANTS I ONG, CONVIDATS A INTERCANVIAR SOBRE INVESTIGACIÓ PER LA CIUTADANIA GLOBAL

Dins del projecte “Educació per al desenvolupament basada en investigació i avaluació formativa”, finançat per l’AECID.

La Fundació Món-3, l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Barcelona i la Fundació Solidaritat UB organitzem, el dilluns 27 de juny de 2016, de 9 a 14 hores, a l’Edifici de Sants de la Universitat de Barcelona, la trobada d’intercanvi “Investigació per la ciutadania global“, adreçada a professorat i estudiants de batxillerat, ONG i centres universitaris.

En la jornada, es presentaran els resultats dels seminaris “Investigar educa en ciudadanía” (basat en la sistematització d’experiències) i “Investigació per la ciutadania global al batxillerat” (orientat al desenvolupament de recursos per a la tutoria de la recerca de batxillerat), els quals serviran com a punt de partida i material de debat per al professorat assistent.

L’acte també inclourà trobades paral·leles d’estudiants de batxillerat que fan recerca en un mateix àmbit temàtic, així com d’ONG i centres universitaris que atenen consultes d’estudiants.

La inscripció a l’activitat (d’assistència gratuïta) estarà oberta fins al 22 de juny de 2016 a través del web de l’Institut de Ciències de l’Educació, que expedeix els certificats d’aquesta activitat formativa.