PRESENTACIÓ DEL PROJECTE D’AGRICULTURA SOCIAL I COMUNITÀRIA A LA FACULTAT D’ECONOMIA I EMPRESA

agricultura-urbanaLa Universitat de Barcelona, a través de la Fundació Solidaritat UB, ha signat diversos convenis de col·laboració per dur a terme iniciatives d’agricultura urbana en diferents municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Es tracta d’una actuació en l’àmbit de l’acció social que té per objectiu reforçar les capacitats, afavorir la inserció laboral i millorar les condicions de vida dels sectors i grups de població més vulnerables i castigats per la crisi econòmica i el deteriorament de l’estat del benestar.

La Fundació Solidaritat vol fer una crida a tots els estudiants de la UB que de manera voluntària vulguin participar en el projecte. Per aquest motiu el proper dia 11 de novembre, en el marc del FÒRUM SOCIAL 2014, organitzat per l’Àrea de Relacions Externes ECOEMP-Borsa de Treball, farem una xerrada informativa per explicar el projecte i en què consistirà aquest voluntariat. Tindrà lloc a l’Aula A de l’Edifici Avda. Diagonal, 696 a les 14.00 hores.

Us hi esperem!!!