PRESENTACIÓ DEL LLIBRE ¿POR QUÉ NO DEBEMOS PAGAR LA DEUDA?

16 d’octubre de 2013 a les 19.00 h.

Aula Magna de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona (Pl. Universitat)

Aquest acte està organitzat per la Plataforma Auditora Ciutadana del Deute amb la Fundació Solidaritat UB i l’Observatori del Deute en la Globalització en el marc de la Setmana del Deute i la Tardor Solidària a la UB.

Hi participaran Carlos Sanchez Matto, professor d’economia aplicada de la Universitat Complutense de Madrid i expert en el tema de banca (i rescat bancari), Jaume Asens, pertany a la Comissió de defensa del Col·legi d’Advocats i l’Observatori DESC. A nivell internacional, destaca la seva participació en Comissions Internacionals com la de Chiapas (2000) o en l’AED i el Legal Team en la defensa dels drets dels activistes en cimeres com la de Gènova (2001). Les seves publicacions s’han orientat cap a matèries com la seguretat, l’espai públic i els moviments socials, i Itziar González, experta en participació ciutadana, exregidora de l’Ajuntament de Barcelona, que parlarà de transparència i participació.

Presentat per la periodista Merche Negro.